zaterdag 24 mei 2008

Voor het eerst bij oma gelogeerd!

Hallo daar ben ik weer,
Het heeft eventjes geduurd voordat dit berichtje erop stond, maar mama kreeg internet niet meer aan de praat. Vandaar.

Het is alweer een week geleden, maar ik wil dit toch nog eventjes vertellen: vorig weekend mocht ik voor het eerst uit logeren bij opa Wim en oma Cor. Dat was gezellig zeg!! Ik moest natuurlijk uit principe wel even aan papa en mama laten merken dat het niet tof is dat ze me zomaar achterlieten, dus ik heb ze donderdagnacht lekker wakker gehouden vanaf een uurtje of 3. Dat zal ze leren, hihi.

Van vrijdag tot maandag mocht ik bij opa en oma blijven, en ik heb daar wel mijn best gedaan om goed door te slapen 's nachts. Stel je voor dat ik hierna niet nog een keer mag komen! Ik ben ook heel lief geweest en dat vonden opa en oma zo leuk dat opa met mij ging wandelen en ik mocht ook mee als ze naar ons huis gingen om jip en wibi eten te geven. Dan ging ik lekker een tukkie doen in de kinderwagen, heerlijk!

Papa en mama zijn een beetje raar: hebben ze voor het eerst een weekendje vrij zonder mij erbij, gaan ze nog heel kinderachtig doen! Kijk maar, hier zijn een paar foto's van hun weekendje:



Ze deden spelletjes en stoelendans en rollen in het gras...nou vraag ik je!!?!

Volgende week gaan ze weer een weekend weg, maar dan mag ik mee. Het wordt onze eerste echte vakantie als gezinnetje. Ik heb er zin in! Maar daarover later meer.

Kusje van Jet

Geen opmerkingen: