maandag 12 mei 2008

Een druk weekend: strand, visite, moederdag en bbq

Het was een druk weekend. Wat heb ik veel indrukken opgedaan! Eerst mocht ik op zaterdag voor het eerst met papa en mama mee naar het strand. Dat was een succes, al vond papa het best vervelend dat hij 2x een half uur moest lopen met de kinderwagen om slechts een klein uurtje op het strand te kunnen vertoeven. Maar ja, papa moet denk ik gewoon nog een beetje wennen dat het anders is om met een kindje naar het strand te gaan... Ik had geluk, want Daan en Sven kwamen ook en later zelfs nog Tessa en Niels. Maar toen moesten wij alweer naar huis. Ik heb wel lekker met Sven in de strandtent gespeeld, die tent had mama van Jose gekregen en ik was daar heel erg blij mee!




Thuis mocht ik met mama douchen en toen kreeg ik een flessie. Daarna gingen we in de auto naar Rene en Angie. Indy was er ook dus dat vond ik wel interessant! We hebben zelfs op kabouter Plop gedanst. Daarna gingen papa en mama een spelletje Catannen en moest ik gaan slapen. Ik heb dit eventjes gedaan maar toen wilde ik er toch liever bij komen zitten. Stel je voor dat ik de gezelligheid mis! We kwamen pas om 1 uur thuis en toen was ik toch echt wel heeeel moe!




De volgende dag mocht mama voor de allereerste keer moederdag vieren! Samen met papa verzorgde ik ontbijt op bed. Ze kreeg van mij heeeeel veel kado's, waaronder een zelfgeknutseld brooddeeg-kunstwerkje van het kinderdagverblijf, een heus Jamie Oliver boek (die vond ik trouwens zelf erg lekker), en een mooie grote foto van mijzelf! Mama was er superblij mee! Daarna gingen we wandelen, naar oma Corri en toen ook nog barbecuen bij oma Toet. Dat was gezellig, Britt en Kyra waren er ook. Maar ik was daarna zo moe als ik nog nooit geweest ben....ik sliep tot maandagmorgen half 8!!




Kussie van Jetje

Geen opmerkingen: