woensdag 18 juni 2008

Papa's en kindjes

De afgelopen week is er veel gebeurd: eerst was papa jarig, toen kwamen er heel veel kindjes op visite...en toen was er ook nog vaderdag!


Mama en ik hadden papa verrast met heel veel cadeautjes op zijn verjaardag. Maar het mooiste vond hij toch wel mijn knutselwerk. Die had ik op het kinderdagverblijf gemaakt en hij was eigenlijk voor vaderdag bedoeld maar dat wist papa niet en omdat hij toevallig ook jarig was, heeft hij hem opengemaakt. Hij was heeel blij!





En toen een weekje erna kwamen er allemaal kindjes bij mij thuis op visite. Mama had de babygroep uitgenodigd en ik had die andere kindjes al ruim twee maanden niet gezien. Ze waren allemaal heel hard gegroeid, net als ik!




We hebben gezellig gespeeld onder mijn speelboog en op mijn speelkleed. Volgens mij vonden ze het best gezellig. Ik hoop dat ik ze snel nog eens zie als ik weer iets groter ben gegroeid.




En toen daarna had papa weer feest want het was vaderdag geworden. Mama en ik hadden ontbijt op bed voor hem gemaakt en Jip en Wibi deden ook mee. We hadden een hele stapel cadeau's, maar de mooiste waren een vlaggemast en een vlag, en mijn knutselwerkje die ik met mama had gemaakt (heel de badkamer onder de vingerverf, jippie!).









...o ja, en natuurlijk een boekje die hij aan mij mocht voorlezen!



Dikke kus van Jette

Geen opmerkingen: